När lärarna frågade vad jag ville bli när jag blir stor skrev jag lycklig. De sade att jag inte förstått uppgiften. Jag sade att de inte förstått livet.















Helgen har spenderats i Kalix på konfaläger. Det har nog varit en av de bästa helgerna på länge, jag har lärt känna nya människor, pratat om viktiga saker, skrattat, sett film, varit på gudstjänst, promenerat runt i Kalix by night and day, ätit godis, sovit i sovsäck och trivts hur bra som helst! Nu taggar jag Italienresan om snart en månad, kommer bli så himla himla kul.

Kände för att slänga in lite söndagsinspiration såhär på eftermiddagen, vill ha jeansskjortan på andra bilden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0