Ung i hjärtat.





Mikael Wiehe var precis lika mysigt gubbproggig och smygpolitisk som jag misstänkte, på ett bra sätt alltså. Den senaste konserten jag var på var Håkan i Uppsala, lite skillnad kan man säga. Då var det värsta glädjeruset och adrenalinkicken medan igår var mer mysigt och ganska vackert. Jag kunde endast 3 låtar hehe, men det var lätt värt att gå och se honom om så bara för att få se mormor nästan hoppa upp och ner i stolen av lycka. Hans politik predikningar mellan låtarna gjorde mig dessutom 100 gånger klokare känns det som. Det finaste var brevet från Astrid Lindgren som han läste upp. Dock lyckades jag tappa linsskyddet till kameran där, typiskt mig.

Vi åt på teatern innan, pappa och lillebror var också med och gissa vem som var där! MAGNUS!! Andra gången jag såg honom den här veckan! Han är såå himla himla söt och bra!! Efter alltihop begav jag mig hem till Elina och lyssnade på musik, pratade och fikade, det var ganska fint.
Nu funderar jag på om jag ska orka fara och träna idag, tror det blir så ändå. Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0