Jag lärde mig att änglar bara finns i snö.





Lite såhär har jag sett ut idag. Jeans och tröja från Monki. Tröjan köpte jag igår och gillar den jättemycket. Bältet kommer från mormors garderob och har den perfekta färgen.
Idag har jag varit en sväng på Myrorna och stan med mamma, och lunchat med både far och mor på Mat och Prat. Jag hade önskat att den perfekta bomberjackan hade funnits på Myrorna, men det gjorde den ju såklart inte.
I staden skrev jag på en namnlista för högre lärarlöner, tittade på böcker, läste DNs kulturdel på Mat och Prat och kände mig väldigt kulturig, och sist men inte minst, fyndade perfekta vårskor för 199 kr på HM:





Även om de förmodligen inte kommer hålla så länge och bra så gillar jag dem, hur mycket som helst. De blir nog jättebra både till jeans och strumpbyxor. Ikväll tänker jag hänga med Madde och Frida, får se vad vi hittar på. Ha en fin lördag om inte annat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skorna är sååååå fina! :')

2012-04-01 @ 00:01:34
URL: http://unapinaporfavor.wordpress.com/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0