De senaste dagarna

Hannas 009
Förlåt för mitt försvinnande den här veckan. De senaste dagarna har jag befunnit mig hos farmor och farfar i fina fina stockholm, och för ovanlighetens skull så har jag knappt fotat alls!
 
Hannas 011
Jag har promenerat omkring längs kullerstensgatorna i gamla stan, fyndat den perfekta jeansjackan på myrorna, botaniserat bland fina kläder på beyond retro på söder, druckit en massa gott kaffe och lyssnat på farmor och farfars berättelser om allt mellan himmel och jord, bland annat alltså.
 
Hannas 013
Stockholm är verkligen en av de vackraste städerna jag vet, med allt vatten, södermalm, alla cafeér, parker osv.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh det låter som du har haft det himla mysigt.
Åh Stockholm är verkligen himla fint, älskar att bara gå runt på alla gator och titta på allt vackert.

2012-11-04 @ 18:22:49
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Emilia

så mysig blogg du har! :)

2012-11-06 @ 22:19:10
URL: http://eewmiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0