Skratt som värmer i höstkylan

Hannas 012
 
Idag har jag spatserat på stadshusets tak och blickat ut över Luleå, vår stad är rätt så fin ändå, åkt buss till en annan skola för att intervjua en städare, och skrattat sönder på vägen dit, pratat om barock och rokoko på min enda vanliga lektion och sedan fikat med fina fina Amanda och flera andra bra personer som jag aldrig pratat med tidigare.
Tycker det är så himla roligt att träffa nya personer även om jag oftast blir så blyg i början och därför kan verka oerhört dryg eller tråkig. Vi fikade i källaren på bästa T.A
 
Ikväll ska jag recensera Magnus Ekelunds senaste skiva och dricka en stor kopp té ( Vintersaga, vackraste namnet någonsin)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det ägde! var vintersaga gott????

Svar: Jaa, dricker det mest hela tiden, så sjukt gott!
Hanna Larsson

2012-11-22 @ 23:17:54
URL: http://ajonssons.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0