De senaste veckorna genom instagram.

insta 2
För några veckor sedan lyckades jag vika en fin papperstrana som jag hängde upp i min gardin, och
finaste rönnen hos min mormor var färggladare än någonsin.
 
 
insta 3
En dag hittade jag min finaste souvenir någonsin, jag hade glömt att jag använt den som bokmärke
i en av alla mina böcker. Det är ett italienskt bröllopsfoto från kanske 1920-talet som jag köpte i våras.
En annan dag köpte jag vinröda strumpbyxor från Monki och åt avokado.
 
 
insta 4
Såhär i höstrusket går jag mest omkring i fina stickade tröjor, som den ovan till exempel.
Och en dag när bussen tog längre tid än vanligt så passade jag på att läsa ur En gåtfull vänskap.
Det är det absolut bästa med att åka buss, att få försvinna in i böckernas eller musikens värld en stund.
  
insta 5
Förra fredagen åt jag clementiner och läste hela kvällen och på lördagen så fynade jag
den perfekta väskan på Myrorna! Är så himla himla nöjd med den, den är precis så stor att jag
får plats med några mindre böcker, plånbok och kamera.
 
5523bc80161411e2ad6322000a1cdb13_7
I lördags hittade jag också mysigaste stickade tröjan på HM, och i måndags drack jag
det obligatoriska förmiddagskaffet ur sötaste muggen från skolfiket.
 
 
ff2b400c177e11e2b62322000a1e8a75_7
I onsdags snöade det ute och jag drack té och läste Svindlande Höjder hela eftermiddagen.
Älskar att vi får läsa så många bra böcker i litteraturkursen! Idag har jag varit ledig och firade det
med en lång och god pannkaksfrukost, rapportskrivande och fredagsfika med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Tintin

Så söta bilder!

2012-10-20 @ 23:11:54
URL: http://phototintin.blogg.se
Postat av: Klara

Åh, finaste bokmärket!

2012-10-25 @ 18:33:38
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Agnes

Alltså wow. Du är verkligen helt fantastisk Hanna, du liksom bloggen! dör

Svar: Åh agnes, så fin du är <3
Hanna Larsson

2012-11-12 @ 16:28:35
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0