Ibland är en dröm det finaste man har.

Hannas 003

”Är det någonting jag skulle vilja säga till er ungdomar framför allt, så är det de att, vad folk än har sagt till mig om att jag inte borde göra det här. Att jag sjunger dåligt, exempelvis och så där. Så har ingenting spelat någon som helst roll. Jag står ju fortfarande här efter nio år. Och ni också. Så, så fel kan det ju inte va? Men hörrni, när ni går tillbaka till era TV-aparater och era skolor. Eller till era jobb, så tänk på det; att försöka hålla kvar vid drömmen. För det är precis en sån dröm, även om den inte är realistisk och även om den inte går att uppfylla, så är det en sån dröm som får en att hålla hakan lite högre i tillvaron.”

- Håkan Hellström.

Tack för att du ska spela i sommar Håkan ♥

Kommentarer
Postat av: frida

alltså jag tror jag smäller av. TACK

2012-10-21 @ 21:06:59
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0