Vad jag blir glad av en eftermiddag i oktober

Hannas 005
 
Hannas 026
 Saker som gör mig glad just idag:
Om  precis en vecka åker jag till stockholm. Jag längtar så otroligt mycket, mest efter att bara få komma bort ett tag, att få se något annat. Men såklart så längtar jag också efter att gå i fina affärer, träffa farmor och farfar, fika på mysiga kafeér och strosa omkring i parker där alla löv ännu inte fallit till marken. Det kommer att bli så bra.
 
Jag fick ett fint paket på posten idag, från Helsingborg.
 
 Att promenera längs vattnet tidigt på morgonen efter ett besök hos tandläkaren. Nere vid älven har inte alla träd tappat sina löv ännu, och de är alldeles röda och fina.
 
Att sitta under täcket och se 10 orsaker att hata dig och dricka varm choklad för att man är så förkyld att man inte vill gå till skolan. Jag ser nästan alltid den filmen när jag är sjuk, och blir alltid lika glad av den.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: wilma.

men åh vad fint. 10 orsaker att hata dig är så otroligt bra.

Svar: eller hur, det är nästan den mest perfekta filmen som finns!
Hanna Larsson

2012-10-31 @ 22:25:33
URL: http://paperthin.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0