Uppsnärjd i det blå.

Hannas 017
Igår hade jag den bästa fredagen.  Vi diskuterade dikter på litteraturen och pratade om ikonmålningar på konsthistorian , åt greenburgare till lunch,hade skolfoto och sedan hade jag  bästa fredagsfikan med fina Amanda. Vi  pratade om allt mellan himmel och jord och fikade i timmar.
Idag har jag fyndat den perfekta väskan från Myrorna och en stickad tröja från HM och ikväll ska jag dricka té och fika med två av mina finaste vänner.
Just nu känns allt bara så himla bra och jag är glad mest hela tiden, vill att det ska vara såhär alltid. Kram.
 

Kommentarer
Postat av: frida

älskar väskan! jättefin blogg du

Svar: Åh tack så mycket! jag med hihi, blev alldeles störtkär i den.
Hanna Larsson

2012-10-13 @ 18:26:56
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: ......

åh hur mycket kostade tröjan? Så himla fin, precis som du.

Svar: 199 kr tror jag. Åh tack!
Hanna Larsson

2012-10-24 @ 14:34:58

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0