Jag vågade aldrig hålla din hand, för vi är inte sådana som i slutet får varann

  En till vecka genom instagram bilder. Förra helgen befann jag mig på Fairtrade föreläsningar, och gick förbi en väldigt höstig flugsvamp på vägen dit på lördagsmorgonen. På söndagen fick mina vinröda docs följa med mig dit.
I måndags var jag hemma från skolan pga av hemsk huvudvärk, och när den väl hade gått över så passade jag på att äta godaste frukosten. I tisdags gick jag förbi mormor på eftermiddagen och drack kaffe och diskuterade världsproblem i favoritkjolen från Monki.
Senare den kvällen panikpluggade jag till svenska provet vi hade i onsdags, otroligt nog så kändes provet faktiskt väldigt bra, vilket jag firade med fina disco naglar.
 
I förrgår vräkte regnet ned och min klänning blev alldeles regnfläckig och skrynklig bara på vägen till maten, så på hålet skyddade jag mig från regnet i biblioteket med fina klasskompisar, varm choklad och en bra bok.
 Igår kväll somnade jag alldeles slut efter en ytterst dålig dag och efter att  kanske ha sett en av de finaste och sorgligaste filmerna någonsin, Control, om Joy Division och Ian Curtis.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

hanna du är så fin. skulle jättegärna ses nån dag om du vill.

2012-09-29 @ 18:44:33
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: alicia

Flugsvampar är så fina att man tuppar av. Nästan i alla fall!

2012-10-14 @ 19:48:33
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0