Ibland är en dröm det finaste man har.


Igår hängde jag på Kulturnatten med Madde och Ida, vi gick och tittade på konst, kollade in modevisningen som var, lyssnade på rap i en container på storgatan, åt godaste middagen på Waldorf och satt på första parkett i stadsparken för att se Fever Dogs. Tyvärr så tog jag knappt några bilder, bara från konstutsällningen.
Ibland blir jag så himla glad över att bo i Luleå, till exempel när Kulturnatten ordnas, men jag önskar att det hände ännu mer sådana här saker i staden.
Senare på kvällen begav vi oss hem till Madde och pratade lite med saknade finländare och isländare på Skype, pratade om allt mellan himmel och jord och hade en väldans fin kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hjärta dig fina du! Kolla telefonen när du har tid! <3

2012-09-09 @ 23:08:28

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0