Lucia

 Igår steg jag upp klockan sju, fastän jag egentligen kunde sova till halv nio, men det var ju lucia och jag ville se luciatåget på tv, för att jag har gjort det så länge jag kan minnas. Sedan åt jag frukost och tittade på musikhjälpen en stund.
 
 
Efter att ha tittat på esteternas fina luciatåg i skolan, nästan somnat på mattelektionen, och ätit lunch med fina klasskompisar så var min skoldag över, så passade på att gå på julklappsjakt en sväng, och ramlade över världens mest perfekta kjol som jag absolut inte kunde lämna kvar. Är smått kär i den.
Kvällen spenderade jag med att fika i fyra timmar. Först med Ida, min helt fantastiska kusin, och sedan med Elin. Himla bra fredag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du äger! ses snart? kram<3333

2013-12-15 @ 16:45:54
URL: http://ajonssons.blogg.se
Postat av: johanna

Vad fin du är!

2013-12-16 @ 10:57:52
URL: http://puttetjej.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0