Så det var utan större hopp mitt hjärta lättade ankar och for

I söndags klädde jag granen med min lillebror och hela jag svämmar över av julkänslor, och längtar till vi får jullov på torsdag så otroligt mycket.
 
Igår kväll var det Måndagsspelning på Lillan i stan, med Kristian Anttila. Och himmel vad bra han är. Det bästa med måndagspelningarna är att lokalen är så liten att det inte ryms så mycket publik, och alla spelningar blir så himla intima och fina.
Kristians mellanprat mellan låtarna var så knäppt att jag skrattade tills magen gjorde ont ungefär. Älskar honom.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh Kristian är så vacker! Vilka låtar sjöng han?
x

2013-12-17 @ 16:45:40
URL: http://radioaktiv.blogg.se
Postat av: Frida

(Svar:) Tack, desamma!

Så fin bild, nu längtar man verkligen till julen.

Kram

2013-12-20 @ 18:32:56
URL: http://fridah.webblogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0