Andetag.

Det känns som att dagar och nätter bara springer förbi. Solen hinner knappt upp innan det blir mörkt igen och  jag gör allt för att hinna med, jag halkar omkring i mina docs för att hinna göra allt jag vill, och därför har bloggen blivit lidande. Jag hittar inte tid eller inspiration till att fota fina bilder och skriva tänkvärda texter. Den senaste veckan har bestått av allt från jobbiga telefonsamtal som slagit hål i hjärtat, till fina fikor med så himla bra personer, till knäppa spontana saker och några nya bekantskaper, och på torsdag kommer Elvar från Island, och Emmi från Finland hit, och ska bo hos mig i en vecka. Men jag lovar, jag är tillbaka snart, när jag börjar få ordning och lite mer tid. Tills dess, massor med kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Beata

Hittade nyss hit, dina bilder och din stil är helt underbara!

2013-01-21 @ 21:56:13
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: frida

jag känner också det! tiden går för snabbt

2013-01-24 @ 17:13:47
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: siiri

Finfinfin blogg du har! Hälsningar från Finland!

2013-02-02 @ 23:36:08
Postat av: Alicia

Hej där! Ville bara säga att jag tycker din blogg är allra finast och du hur fin som helst. Hoppas du mår bra och sedan super bra. Kärlek alltid!

Svar: Hej fina! vill mest bara skicka blommor och choklad till dig pga blir så himla himla glad! Puss på dig!
Hanna Larsson

2013-02-09 @ 20:20:42
URL: http://aliciij.blogspot.com

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0