Lite anteckningar de senaste månaderna

20/2- 2013
Jag vill bara skriva skriva skriva. Spara minnen i svart bläck.
Allt jag ser vill jag spara. Alla små händelser.
Allt som gör ont och allt som gör mig alldeles lycklig.
För att komma ihåg hur allt var en gång.
Komma ihåg alla tankar och känslor som virvlar i mitt sjuttonåriga jag.
Jag vill skriva tills fingrarna krampar
 
7/3-2013
 
Snälla, kan jag bara få komma över honom på riktigt och må bra igen?
 
 
28/3-2013
Träd efter träd flyger förbi.
Och jag tänker;
Att det är tur ändå, att jag bor i helt fel del av landet.
För ibland är det alldeles rätt.
 
 
6/4-2013
Att hångla i en bil mitt i natten.
Att stryka någons nacke och samtidigt sjunga Askan är den bästa jorden i hans öra.
Att känna sig gladast i världen efter två dagar.
Att få höra han säga "Snälla försvinn inte från mig"
Så.Jävla.Lycklig.
 
13/4-2013
Att röka cigarett efter cigarett på en trottoarkant
Bara för att det är en sådan natt.
 
16/6-2013
Doften av sommarregn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0