Midsommar

 
Jag hade kanske den bästa midsommarn i fredags. Först jobbade jag hela dagen, jag sålde fika till människor från alla världens hörn kändes det som. Sedan stressade jag hem, bytte om, åt middag och sen hämtade min pojke och hans kompis upp mig, för att åka på byaäventyr. Vi körde vilse i fyrtio minuter, knackade på i fel hus flera gånger och gav nästan upp innan vi hittade rätt. 
 
Kvällen var nog mitt livs bästa, vi var kanske trettio stycken och jag var totalt yngst och kände knappt någon, men det var mest roligt. Vi hade en midsommarstång av ölburkar, klappade hästar och katter, lyssnade på Håkan, och allt var så himla fint och bäst och jag mådde bättre än på länge. Vid klockan fyra, när solen redan var uppe så somnade jag, alldeles slut, i min pojkes säng med honom bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

du, ja vill att du ska blogga, för du är så fin. tills du gör det drar ja igenom ditt arkiv. kram

2013-07-02 @ 22:48:47
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0