Det kommer aldrig vara över för mig.

Hannas 019
 
Hannas 029
Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen, men det händer så mycket just nu och jag hinner inte med, allt bara snurrar på.
 
Jag har haft kanske den absolut finaste helgen någonsin, med vinylhäng på fredagen, loppis och föreläsningar på lördagen, där jag hittade den mest perfekta skjortan för ynka tjugo kronor, och finaste muminkoppen för hundra kronor (!!!!), och sedan glitterkväll med personer som jag tycker om så så mycket. Är så glad att jag har hittat dem, eller att de har hittat mig.
 
Och igår grät jag på bussen när jag lyssnade på Håkans nya låt. Så himla fantastisk, har väntat så länge på det. Nu känns plötsligt sommaren inte lika långt borta längre, och det gör mig så lycklig.

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken fin skjorta!

2013-03-14 @ 18:41:59
Postat av: Hanna

Åh, vad du är fin! Håkans nya låt ja, åå vad jag har längtat och åå, vad bra den är!

2013-03-14 @ 19:30:52
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: Mirjam

Alltså du är så himla vacker.

2013-03-20 @ 18:49:19
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0