En lördagskväll

 
IMG_20131123_231811
 
I lördags så ordnades det feminstisk fest/ hate club på punkhuset, så jag begav mig dit med Elin. Det kan ha varit den bästa lördagskvällen i mitt liv. Alla människor var så snälla och fina, o vi drack tjugokronors- öl med sugrör, lyssnade bland annat på Stegrande Ponnyn (bilden) som spelade och dansade till Spice Girls och massa annan bra femipepp musik. Det var som världens bästa hemmafest i finaste lokalen. 
När jag gick i högstadiet drömde jag om att hänga på punkhuset som alla estetare gjorde, för att jag tänkte att det verkade vara den ultimata platsen, och det var det.
Sedan bestämde jag, elin och två andra vänner oss för att bege oss in till stan och gå ut o dansa. Så vi promenerade längs järnvägen, övertalade en taxichaufför om att han hade tid att köra oss mellan två andra körningar, och övertalade vakten vid o'learys att släppa in oss fastän åldersgränsen var 23 Vid halv sex på söndagsmorgonen ramlade jag ner av trötthet i min säng. Bästa kvällen.
 
Och lyssna på Stegrande Ponnyn här!

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0