Levnadstecken

 
Hej! Jag vill bara visa att jag lever, för er fina som fortfarande tittar in här då och då. Egentligen är jag så otroligt pepp på att blogga, mest för att jag har insett hur mycket jag tycker om det, och hur mycket jag älskar att skriva. Men det finns ett litet problem, min kamera är fullständigt trasig, så när jag har köpt en ny kamera så lovar jag att börja skriva igen!
 
Sedan sist så har jag börjat sista året på gymnasiet, varit sjuk i en månad och legat på sjukhus en vecka pga en aggressiv körtelfeber som gjorde att jag inte kunde äta under två veckor. Men nu är jag nästan frisk igen. Dagarna fyller jag med skola, tédrickande, bokläsande, är med mina fina vänner och andra bra bekantskaper, fyller anteckningsboken med ord och drömmer om framtiden. Jag tittar på litteraturkurser och skrivkurser i fina städer, för har insett hur otroligt mycket böcker och skrivande betyder för mig.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0