Senaste tiden

 
Sånt jag ägnat mig åt senaste tiden när det varit knäpptyst här:
- Åkte till Skåne en helg för att hänga med bästa Elin i Lund ( vi gick på nation, åt falafel i Malmö, styrde 20årsfest, gick i secondhandaffärer och tog igen de tre månader vi varit ifrån varandra osv) och passade också på att hälsa på min gamla hemstad Helsingborg! Där hade de pyntat alla statyer i hela staden, inklusive tornet Kärnan med tomteluvor. Asfint. Och jag promenerade på gator jag inte sett på fem år men kände mig ändå så himla hemma. Umgicks också med min låtsasmormor o låtsasmorfar ( när jag var liten och mormor och morfar bodde 150 mil norrut så fick jag helt enkelt en extramormor o morfar i Helsingborg, världens finaste grej)
 
- Råkade börja gilla någon jättejättemycket och sen gick allt åt helvete så har ägnat mig åt att vara aningen heartbroken
 
-... Men i ren affekt en kväll förra veckan när jag var jätteledsen och less på allt så bestämde jag mig för att flytta till Uppsala! Så jag tackade ja till platsen jag fått på Genusvetenskap A, började leta bostad och nu 1,5 vecka senare så har jag lyckats få boende, skaffat Ica-kort, skrivit listor på saker jag behöver köpa och den 16e Januari flyttar jag in ett korridorsrum i Flogsta! Allt detta är egentligen totalt oplanerat, hade inte planer på att flytta förrän till hösten men ändå känns detta så sjukt bra!
 
Annars så har jag hängt med vänner, fått sparken från mitt jobb (fick sparken för att jag missade göra en sak som tydligen ingick i mina arbetsuppgifter vilket jag ej hade någon aning om eftersom att jag inte fick någon upplärning), varit lite för full några nätter, försökt få lite julkänslor, åkt skidor osv.

Kommentarer
Postat av: Olivia

hahah, tomtemössan är allt

2014-12-29 @ 19:54:51
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: millie ❀

fina bilder, älskar hbg! : )

2015-01-04 @ 15:59:00
URL: http://millie.for.me

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0