Du stör dig hårt på mig.

 
Hejhej från min oacceptabelt dåliga webbkamera
 
Min vecka:
- I tisdags hade jag två lektioner och sedan mötte jag bästa Amanda, och fikade med henne i några timmar, och diskuterade allt möjligt, men mest av allt framtidsplaner.
 
- I onsdags lyssnade jag på redovisningar exakt hela dagen, sen på kvällen var jag och lyssnade på ett panelsamtal om hur jämställdhetskampen ändrats under de senaste decennierna. Ebba och Annette var med och pratade, tillsammans med andra feminister från olika generationer, och var så jäkla bra! Jag personligen tyckte att det märktes rätt tydligt att kampen har blivit mycket bredare idag, eftersom att man talar mycket mer om intersektionalitet osv idag än tidigare.
 
- Igår hade jag feber och ägnade hela dagen åt att titta på Girls, dricka té och äta kakor typ. Förutom när jag orkade ta mig in till sommarjobbsmässan i stan och delade ut en massa cvn och log en massa stela leénden ihopp om att få ett jobb till i sommar.
 
- Idag har jag varit i skolan och sen gick jag förbi mormor och drack kaffe och diskuterade med henne ett tag, och ikväll tänkte jag nog åka till stan med Elin och hänga på det nya kafeét eftersom att vi upptäckt att de både har gott fika, öppet jättelänge och billig öl! Perfekt alltså.
 
Förövrigt så har jag lyssnat tokmycket på Jenny Wilson i veckan, gillar henne så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0