Sjuttonde februari

Måndag och jag sjukanmäler mig från den enda lektionen jag har, för att jag vet att jag ändå inte kommer få något vettigt gjort där, så jag somnar om och sover i någon timme till. Stiger upp, gör våfflor till frukost bara för att jag kan, tittar på OS på tv, läser om judendomen till provet jag har på torsdag. Poserar med kaffebryggaren och micron i bakgrunden för att jag inte orkar ta fram ett stativ, och lyssnar på Markus Krunegårds nya låt samtidigt som jag gör mig i ordning för att åka till stan och möta alla bra personer i Genusmaffian. 
 
Och ute är det grått och slaskigt medan vänner söderut pratar om att våren kommit på riktigt.
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättefin och klok blogg, tycker om det du skriver och att du dessutom går på ungefär samma gator som jag är ju ganska coolt! En feministisk studiecirkel verkar ju hur kul som helst, önskar vi hade något liknande i Piteå!

2014-02-17 @ 19:10:43
URL: http://linnealundstroms.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0