Fåglar flyger högt för att inte vara med.

 
Ute är det på riktigt trettio grader kallt, och jag gömmer mig inomhus med böcker och skolarbeten som har legat ogjorda lite för länge till sällskap. Men, trots kylan så har jag en väldans bra vecka framför mig:
 
Måndag
Klockan 07.50 imorgon ska jag äntligen äntligen få bli kvitt min tandställning, har längtat så länge. Det första jag ska göra efter det är att köpa ett äpple. Sen har jag skola och synundersökning, och så tänkte jag promenera till röda korset en sväng och plugga religion på biblioteket innan jag ska tillbaka till tandläkaren på eftermiddagen, och på kvällen ska jag med Elin till Denise och laga/äta middag!!! Har längtat hela veckan.
 
Tisdag
Kort skoldag, och sedan måste jag plugga, både matte och religion och skriva på gymnasiearbetet
 
Onsdag
Teater i skolan! Världens bästa kurs. Och sedan cirkelmöte och pizzamiddag med alla bra personer där.
 
Torsdag
Veckans absolut tråkigaste dag. Har religionsprov dessutom. Fast teatern väger upp allt rätt bra. 
 
Fredag
Popparfest i stans finaste lokal, Fg7!! Kommer bli så kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0