Om du rör mig så går jag sönder. Det gör jag även om du inte gör det.

 
Idag är det fredag, lika med fyra timmars lunch. Så jag tog bussen hem i kylan, och ägnade timmarna bland annat åt att dricka té och läsa Darling River. Jag kan inte riktigt sätta fingret på om jag älskar den boken eller inte gillar den alls, är dock bara halvvägs än så länge, så det kanske blir tydligare framöver. 
 
 
Sedan åt jag ett äpple också. Njuter så himla mycket av att inte behöva skala och skära äpplena i bitar nu när jag inte har tandställning längre, så äter äpplen mest hela tiden. Så gott.
 
Och så plingade det på dörren och mitt paket innehållandes denna kom! Tycker om Vit Päls så mycket! När klockan blev ungefär ett så åkte jag tillbaka till skolan för att ha min sista lektion, vilket egentligen var väldigt onödigt då jag gjorde absolut ingenting vettigt.
 
Ikväll är det popparfest på Fg7 med en massa bra personer, och det kommer säkert bli jätteroligt!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhh, vit päls är så himla bra!

2014-01-24 @ 18:36:11
Postat av: Olivia

Har också läst den då Drömfakulteten var så underbar, men Darling river är bara rörig...
Blandar ihop karaktärerna osv. Men den är ändå fin skriven.
Har du läst hennes andra böcker? :) x

Svar: Åh ja okej, tänkte läsa Drömfakulteten efter den här. Tycker också att den är rätt rörig osv, men språket är fint. Nej, Darling River är den första jag läst av henne :)
Hanna Larsson

2014-01-24 @ 19:18:50
URL: http://radioaktiv.blogg.se/
Postat av: fanny darling

åh du får gärna uppdatera sedan när du läst ut boken! nyfiken!

2014-01-27 @ 13:23:47
URL: http://fannydarling.devote.se
Postat av: frida

DEN SKIVAN <3<3<33<3

2014-02-01 @ 17:46:00
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0