Popparfesten

 I fredags ordnades det popparfest på Fg7! Så himla rolig och fin kväll, med en massa bra människor. Vi dansade och skriksjöng till Håkan och Broder Daniel och en massa annan popp, var glittriga, blåste såpbubblor och hängde hela kvällen. Förövrigt så är Fg7 seriöst den bästa lokalen någonsin, vill aldrig flytta ifrån Luleå när jag är där.
Jag hade inte med min kamera, så lånar bilder av Denise och Linnea ( hoppas det går bra). De två översta bilderna är från Denise och resten är Linneas.
 
 
Vi dansade mest hela tiden, och alla var fina i sina popskrudar. Här är jag, Matilda och Lovisa.
 
Och här är Alva och Tilde som ordnade festen!
 
Fyra andra bra personer, Annette, Stina, Matilda och Lovisa!
 
 
Elin och Astrid!
 
Amanda, Ewe och Filip var också där
 
Och här är jag och Oscar med Leo och Annette i bakgrunden, plus en öl. Vet inte riktigt vad vi gör, men gissar på att vi sjunger.
 
Bästa kvällen på så länge! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0