Vi går mot våren.

Mitt kameraobjektiv följde med min pappa och lillebror till Alperna i en vecka, därav noll bloggning den senaste tiden.
 
Jag kollar väderleksrapporten nästan varje dag, för jag vet ärligt talat inte när jag solen sist. Men samtidigt blir är det ljust ute lite längre för varje dag som går, och det känns lite mer okej att stå och vänta på bussen i mörkret om mornarna, för snart är ju det här över, längtan efter solen och hatet mot det eviga mörkret.
 
Och skolan har börjat, det är mindre än 150 dagar kvar till studenten( helt galet!!), jag har beställt studentmössa, läser mina allra sista gymnasiekurser, har gått med i världens bästa feministiska studiecirkel och tycker därmed att onsdagseftermiddagarna är det bästa med hela veckan! Förutom det så letar jag skrivarlinjer på folkhögskolor i hela sverige, fast mest i stockholmsområdet, har som mål att lära mig laga mat (för sådant kan ju vara bra att kunna liksom) och lyssnar på Vit Päls mest hela tiden. Herregud så bra de är.
 
OCH OM EN VECKA ÄR JAG FRI FRÅN TANDSTÄLLNINGEN!!! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssnar också på Vit Päls!! ÄLSKAR DERAS MUSIK! Herregud!

2014-01-13 @ 19:45:44

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0