Kaos

 
 
Det är så himla mycket som händer just nu. Det pratas om studenten varje dag, planering och fixanden, att ringa runt och leta flak, börja snickra på spellista till flaket, leta studentklänning och en massa massa annat. Och jag är så blödig att så fort jag tänker lite för länge på studenten så blir jag gråtfärdig, både för att jag är så fruktansvärt jävla pepp och för att jag är livrädd. Igår skickade jag in mitt allra sista arbete under gymnasiet och allt känns bara så knäppt.
 
Förutom studenttankar så är det fester med världens bästa människor om helgerna, för att nu när det är ljust och varmare ute så känns det bara helt omöjligt att sitta hemma. Snart skiljs vi ju åt, mina allra bästa vänner och jag, så därför måste vi ta vara på all tid vi har kvar.
 
Och på onsdagarna går jag på den feministiska studiecirkeln och diskuterar och lyssnar på så himla kloka människor och imorgon eftermiddag vänder vi ryggen mot Jimmie Åkesson när han kommer till stan. 
 
Förutom allt detta så letar jag  också febrilt efter sommarjobb och idag har träden slagit ut.
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lycka till med allt, förstår att det är stressigt

2014-05-20 @ 18:58:48
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Postat av: Olivia

Sanningen har ibland svårt att skina igenom i text, men jag tycker att du lyckas förmedla känslorna du kände perf. Bra!

2014-06-29 @ 21:38:07
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: natalie

oj vad pirrigt det måste vara, hoppas allting gick fint i alla fall!

förresten, du skulle inte kunna vara snäll och kasta in en fråga till mig på det senaste inlägget? skulle vara väldans tacksam! :)

2014-07-08 @ 18:25:05
URL: http://alektopaten.webblogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0