Lite av sommaren

Jag återupptäckte min egen blogg och tänkte att jag kan ge det här en chans igen. Så tänkte att jag kunde visa hur min sommar sett ut. Den har mest bestått av jobb jobb och jobb. Inte så många spontana bilturer, vardagsfyllor eller nattbad som sommaren kanske allra mest är till för. Men jag lyckades ta mig till Popaganda, ensam, och för nästan prick en månad sedan så åkte jag och min pappa till London i några dagar! Och det sjukaste är att om två dagar åker jag dit igen, fast med Elin och Ida den här gången, för hur ska man kunna motstå när biljetterna kostade mindre än de till stockholm?
 
Såhär såg London ut i allafall:
 
 
Vi gick upp på Primrose Hill där en har världens utsikt över staden, tittade på konst på Tate, promenerade bland alla secondhandaffärer vid Brick Lane, gick omkring i Hyde Park, åt god mat, drack öl på pubar, jag handlade kläder och världens bästa skor och jag ville aldrig åka hem igen. Jag ber om ursäkt för svindåliga bilder, men har på riktigt inte hållt i min kamera sedan i slutet av maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0