Livet just nu

Sånt som händer:
- Tappar telefonen i toan... igen. Och den stendog, direkt. Gör mig inte så mycket egentligen, förutom faktumet att det var 4000 kr i sjön och att alla bilder är borta förevigt. 
 
- Var på finmiddag på nation med Simpan i fredags. Världens bästa koncept, en får goda och vällagade rätter för under hundralappen. Var en perfekt fredagsdejt och sen drack vi öl med Alice och Lovisa
 
- Läser Det andra könet av Simone de Beauvoir till varje seminarium och känns lite som att Simone är en väldigt nära vän nu. Tänker på hennes skrivande varje dag, vilket också är skitjobbigt pågrund av att alla hennes texter är så jävla sorgliga. Och jag har så svårt att hålla distans till saker, så blir lätt jättenere av att läsa...
 
-... Därför har jag ägnat mig åt jättemycket broderi den här veckan! Har broderat på ett örngott och håller på med ett till nu! Världens mysigaste hobby verkligen.
 
 
 
- JAG HAR BOKAT TID TILL KURATOR. äntligen. 
 
- Jag är med och arrangerar Genusgasquen i vår! Så kul att vara engagerad i någonting nu under våren
 
- Jag och Simpan har bokat biljetter till Luleå under påsken! Ska visa honom stan ( och visa honom för staden), hänga med mina föräldrar och sedan ensamma i ett par dagar när de åker till fjällen. Så himla mysigt. 

Kommentarer
Postat av: Linnea Aurora

Åh, har tänkt läsa den boken så så så länge, måste ta tag i det (och förbereda mig på sorgligheten (helt ok ordval haha) i den- bra att du sa det för då kan jag ladda upp innan) :))

2016-02-04 @ 21:20:17
URL: http://linneaaurora.webblogg.se/
Postat av: Embla

gosh bästa broderiet jag sett <33

2016-04-16 @ 16:29:28
URL: http://sotvatten.blogg.se

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0