Nytt år

 
Mina mål för 2016:
- Ta tag i mitt mående och gå till en kurator/psykolog/ terapeut innan januari är slut, har insett att det inte är rimligt att fortsätta må som jag mår
 
- Sluta prokrastinera så mycket
 
- Våga lita mer på personer i min närhet
 
- Hångla massor, alltså verkligen jättemycket
 
- Börja träna igen, inte för att bli supertränad, inte pga vikt utan bara för att stärka min kropp lite, så att mina armar inte håller på att gå av efter att ha burit två köksstolar
 
- Våga göra mer, träffa nya människor, göra saker ensam osv 
 
- Skaffa nytt extrajobb
 
-  Börja inse att jag är fantastisk och klarar så mycket mer än jag tror 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Hanna så bra mål. Nummer ett är samma för mig. Att det ska va så förbannat svårt alltså. Vi får peppa varandra när vi ses - till att våga söka hjälp.

2016-01-02 @ 07:25:51

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0