500 days of summer.









Idag såg vi estet dans treornas slutprojekt, det var så otroligt vackert! Andra världskriget tema,gammal swing musik blandat med Pearl Harbour soundtrack och gammal fransk jazz, finare än så blir det inte. Jag önskar att jag var mer estetisk, att jag kunde dansa, sjunga elelr i alla fall spela något instrument. Jag spelade gitarr förut ett tag men det rann ut i sanden och nu när jag då och då plockar fram den igen så har jag så dåligt tålamod att jag oftast ger upp nästan direkt.
Ikväll ser jag finaste 500 days of summer och dricker thé medan kvällsolen mjukt lyser in genom vardagsrumsfönstret. Jag älskar verkligen den filmen, får så himla ont i hjärtat samtidigt som jag blir alldeles lyckorusig när jag ser den, den har allt.


Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

bästa filmen jag vet, åh

2012-06-16 @ 02:08:34
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget hä:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost: (publiceras ej)

Ifall du har en blogg:

Plats för fina skriverier:

Trackback
RSS 2.0